Vyhody novinek typu svn

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Thu Dec 6 11:32:59 CET 2012

Ahoj, navazu na muj povzdech z minula. Cekal bych, ze kdyz uz se dela
zmena, bude to alespon v tom zakladnim ohledu k lepsimu. Zatimco s
cvsupem jsem za x let nemel jediny problem, tak po par tydnech provozu
dostavam tuto hlasku:

radek-ntb# svn update /usr/src/
Updating '/usr/src':
Skipped '/usr/src/contrib' -- Node remains in conflict
Skipped '/usr/src/UPDATING' -- Node remains in conflict
Skipped '/usr/src/sys' -- Node remains in conflict
At revision 243946.
Summary of conflicts:
  Skipped paths: 3

Co jsem hledal, tak jedina pomoc je vymazat /usr/src a udelat novy
checkout. Takze asi tolik ke spolehlivosti... Podotykam, ze jsem v src
sam zadne upravy nedelal, nic jsem tam nemenil.

Radek