Vyhody novinek typu svn

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Nov 22 10:11:48 CET 2012

Miroslav Lachman wrote:

> To ale stejne tak plati i u placenych produktu / sluzeb. Samo se to
> neudela, nekdo to musi udelat.

'sem myslel, ze nemusim psat co je jasny. Ten, kdo to dela to udela, i
kdyz primo to co dela nepotrebuje, kdyz z toho ma neco jinyho o co stoji.

U placenych produktu penize. Tady to penize byt nemusi, ale neco,
cokoliv, by to presto byt melo.

> kdyz to nekdo jiny udela, posle to zpatky a stejne ta
> oprava / featura neni zaclenena

Zkontrolovat a schvalit cizi patch je taky "udela". Nekdy je to dokonce
vic prace nez ho napsat, ma-li to "zkontrolovat" byt vic nez formalita.

A ano, vim, ze jsem to vykreslil zamerne jednostranne. Pripadalo mi, ze
nekteri si jednostranne neuvedomuji (ted nemyslim nikoho konkretne, jde
mi o celkovy ton tehle diskusi) ze tam nekde nejsou nasi podrizeni,
ktere je mozne takhle ukolovat.

Z me strany uz rozhodne padlo vsechno, co jsem za uzitecne pripomenout.