Vyhody novinek typu svn

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Thu Nov 22 09:46:31 CET 2012

Take bych se priklanel k nazoru, ze tato akce uz byla dopredu planovana a
jelikoz nemela nic spolecneho s problemem, ktery nastal, tak problem byl
jen zaminkou. Ted jde jeste o to, v jake fazi byli pripraveni na prechod,
jestli to nebylo unahlene, diky problemum, ktere nastali .....
Jeste malou poznavku a souhlas s tim, co napsal Mirek. Jak Mirek
poznamenal, tak "drobne" dary na vyvoj jsou, o tom neni pochyb. A ja bych
jen pridal, cim vice bude system pouzivany - to jest "kompatibilni" tim
vice daru bude - a plne verim tomu, ze minimalne o ty penize vyvojarum jde
:-) (pouzivanost systemu ma za nasledek, ze si ho firmy vsimnou a zacnou
delat drivery no a pokud budou drivery, pouzivanost a penize, tak to ma za
nasledek vyvojare atd atd)
Ale nechtel jsem predchozima vetama rict, ze bychom meli FreeBSD nutit
jakymukoliv pobudovi ci bezdomovcovi - jen proto, aby byl hodne pouzivanej.
Inteligentni clovek pochopi, co jsem tim chtel napsat.
Nejhorsi variantou jakehokoliv zasahu by byl odchod lidi :-( => a jsem v
tom kolobehu "clovek <-> vyvoj <-> penize"

Baci