Vyhody novinek typu svn

Radim Kolar hsn at filez.com
Wed Nov 21 22:45:32 CET 2012

Dne 21.11.2012 18:26, Radek Krejča napsal(a):

> Tim myslis, ze mas "vlastni" strom portu? Pokud ano, tak jsem na toto parkrat narazil ruzne v diskusich, ale zatim jsem uplne nepochopil, jake to ma presne vyhody - obavu z nekompatibility verzi?
Strom portu i vlastni freebsd mam vlastni. Nemusis cekat kdyz posles
nejaky patch nez se za nekolik let objevi v ofic. distribuci, u portu je
to to same. Das si tam jakoukoliv verzi co potrebujes.

U portu to muze dopadnou i takhle:
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=ports/167289 a to jsem
troloval na ports@ aby to uz konecne nekdo komitnul. Udelal jsem si pak
vlastni porty a na ports@ dlabu zvysoka. Navic si muzes udelat vic vetvi
a tagovat si to abys vedel co kde mas nainstalovano.