Vyhody novinek typu svn

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed Nov 21 18:26:18 CET 2012

> ja mam forkly prakticky vsechen open source soft co pouzivam pro
> produkci: cassandra, freebsd, hadoop, lucene, solr, postgresql-jdbc.
> Neni se ceho obavat, konfliktni zmeny tam jsou dost malo casto.

Tim myslis, ze mas "vlastni" strom portu? Pokud ano, tak jsem na toto parkrat narazil ruzne v diskusich, ale zatim jsem uplne nepochopil, jake to ma presne vyhody - obavu z nekompatibility verzi? Pravdou je, ze me to parkrat vypeklo, nicmene to bylo vzdy povyseni verze po nejake dire, takze bych se tomu stejne nevyhl.

Radek