Vyhody novinek typu svn

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Nov 21 22:11:05 CET 2012

Tak ja to teda budu za dablova advokata.

Radek Krejča wrote:
> Ja, jako koncovy uzivatel, pro ktereho se vlastne ten system dela

Prestoze mi nektere vlastnosti a diskutovane zmeny vubec nezni
sympaticky, obavam se, ze pro vetsinu dotovaneho casu rozhodne neplati,
ze byl venovan s vidinou "lepsiho systemu pro nejakeho imaginarniho
koncoveho uzivatele". System pro nejakeho koncoveho uzivatele je tak
trochu vedlejsi efekt. Primarne kazdy venuje cas predevsim proto, ze
resi nejaky svuj problem (zahrnuje i problem zamestnavatele a jinych
platicich nebo i neplaticich dodavatelu problemu), nikoliv, ze se nudi,
premysli co udelat pro blaho lidstva a tak nakonec dela zadarmo system
pro koncove uzivatele ...

> Kuprikladu po zariznuti cvs budu muset vymyslet, co s cca 120 stroji na flashkach.

Tohle znam. Kdysi jsme do ALIXu pouzivali male CF karty - byly
lacinejsi. Sotva se na to vesel system, neslo to poradne updatovat, bylo
s tim spousta starosti - a tudiz casu a dalsich "vicenakladu". Nakonec
je lacinejsi dat do toho dostatecne velkou kartu na kterou se vejde
system "normalni". Karta je drazsi, ale snizene naklady na udrzbu to vyvazi.

A tim se obloukem vracim k tvejm flashkam. Kdyz to reknu strucne a
osklive, tak ty potrebujes CVSUP abys usetril par korun pri nakupu mensi
flashky a tim si vylepsil ekonomicke vysledky sveho podnikani.

Cimz se fakt nesnazim rict, ze se mame na kriterium "aby to mohli
pouzivat lidi" uplne vykaslat, nebo, ze kazdej, kdo se o nem zmini a
pritom sam neprogramuje je sobec.

Cave conscientiam.

Nez vyslovite svuj rychly soud, nespustejme ze zretele, ze vlastne
chceme, aby nekdo jiny (u)delal neco, co nam umozni resit nase problemy
snaz a mene pracne, ale on sam to nepotrebuje.

Just my $0.02