Vyhody novinek typu svn

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Wed Nov 21 23:22:07 CET 2012

Ted budu mozna malinko osklivej, ale s Danem nesouhlasim.
Uznavam, ze ma castecne pravdu, ale nemuzeme chtit aby se jakykoliv system,
ktery ma 400 aktivnich vyvojaru se soustredil jen na omezenou cast
uzivatelu, to je sileny a rekl bych zbytecna prace vytvareni napriklad
dokumentace - potazmo freebsd wiki. To by se taky dalo pojmout tak "zbavme
se koncovych uzivatelu" a budeme to delat sami pro sebe .... :)) no nevim,
ale nepripadami to zcela normalni. Kdyby FreeBSD byla distribuce, kterou
pouziva 200lidi, tak pak muzes takto mluvit, ale ono tomu tak neni a lidi
co stojej za vyvojem SW pro FreeBSD to ani nechteji.
Pak se nemuzeme divit, ze nikdo nenapise pro freebsd poradny ovladac, porad
se ceka na to, jestli to nekdo "odhadne" a napise neco podobneho co uz
nekde funguje - proc pisou vyrobci ovladace napriklad pro linux ... jenze
ono by tomu tak nebylo, kdyby byl system vice pouzivany..... a verim tomu,
ze nejde o to ho "zjednodusit" ale premyslet a pokud se budes ohanet
nazorem, ze kdyby windows pouzivalo mene lidi, ze by taky nebyl tak
nachylny ... no sice zajimavej argument, ale proc pod oknama vsechen HW
jede a proc FreeBSD bojuje treba s tak zakladni veci jako je ACPI - vsak
vime, ze je to dobrej system, proto ho taky pouzivame ALE vidime zkazu,
ktera se nikomu nelibi .....
Sam mam zkusenost, ze ac rad bych pouzil FreeBSD na vsech zarizenich, tak
to proste nejde a firma, ktera nam dodava HW to nikdy na sve masiny ani
nasadit nemuze, protoze proste pro jejich HW jsou drivery pro linux,
solaris a windows .... FreeBSD ne e - podotikam, ze vyrobce HW je z Kanady,
zadna Evropa ci Asie ....