ACPI

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sat Nov 17 22:07:25 CET 2012

add 1/ nechal jsem nad testovanim docela hodne casu, takze odpovedi mam
uplne na vsechny tve kladene otazky. Vratim li se k frekvenci CPU, cpu
scalovalo od 80MHz do tech 700MHz, testoval jsem to i v danych chvilich,
jestli se prepina pripadne ja jake frekvenci pracuje a vysledkem je, ze
vklidu jel na tech 80MHz a samozdrejmne pri pozadavku vyskocil.
Ohledne systemovych pozadavku se mi to prave moc nezna, ze by 9tka byla o
tolik narocnejsi jak 8.3, stacilo se podivat na "top" a clovek vidi
vitizeni i dlouhodobe vytizeni CPU a pokud je dlouhodobe podobne jak ta
8.3, tak bych videl pozadavky stejne, ale to jest ma domenka podlozena
zkoumanim.
Pokud jde o C stavy, tak vetsinu casu je Cx>1, management korektne funguje
add 2/ Jeste k te hysterezi - ted prave je videt to k cemu jsem chtel
dojit, na P3, ktera ma jen "700Mhz" zustava teplota stabilni tj. nedochazi
k ohrati a pak chlazeni, evidentne je to slabsi CPU jak CORE2, takze
nevidim duvod, proc by Xkrate vykonejsi CPU melo delat prave tuto
eventualitu. Dle meho je je problem s ACPI ovladacema potazmo s DSDT, ale v
tuto chvili bych to zrovna nesvadel na chybu vyrobce HW protoze nikde jinde
to nedela .... Staci, kdyz se clovek rozhledne kolem sebe, cetl jsem na
internetu Xproblemu FreeBSD vs ACPI, ale stale verim tomu, ze delam chybu
nekde ja .... Jsem cetl pripad, ze clovicek s IBM T43 ac ma podporu ACPI,
tak mu FreeBSD nedokazalo ridit CPU, to jest neustale se mu prehrivalo CPU
a pritom vklidu skalovalo a prepinalo stavy - ale spatne spinalo vetrak a
pak uz nestihlo CPU uchladit.
Budu stastnej za jakykoliv napad, protoze mi to pripada zajimave.

Diik