Obmedzenie poctu e-mailov, nadvazujem na davnejsie prispevky...

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Nov 13 03:45:53 CET 2012

Ach joj Dane, tak to si ma vobec nepotesil :(

Aj s mnou aj s tebou napisaneho mi je jasne, ze to nie jednoduche a
nikdy to nebude mozne zoptimalizovat na 100%, ale predsa len este pockam
na vyjadrenia od inych (ak vobec)... Hadam nie som jediny, kto ma tak
roznorodych uzivatelov... V neposlednom rade Poprad nie je Praha a Praha
nie je Poprad, v zmysle ekonomickej sily, takze to fakt nie je take
jednoduche ani z tohto hladiska ;)

Lubo M.
http://LuMaX.acom.sk