RE: ZFS padající server

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Mon Nov 12 19:59:13 CET 2012

Ahoj,
díky všem za rady. Dnes úspěšně přeinstalováno na 9.0 amd64, zatím vše běží.
RAMky je aktuálně 3GB, žádné ZFS options nemám - vše je default.

> Asi pro tebe bude jedinou cestou to vypnuti periodic scriptu, ktery
> pravdepodobne zpusobuje to spotrebovani veskere pameti. Jinak to na
> i386 s tak malo RAM pri velkem poctu souboru bude delat problemy
> vzdycky.

To vypnutí skriptu nepomohlo, nakonec další zátuh přišel hned po několika
mála hodinách (ne v noci dle očekávání).
Po dalším tvrdém restartu už stroj vůbec nenajel, vždy zůstal stát na výpisu
se ZFS version... (pak má přijít trying mount root...).
Příčinu jsem ani nehledal, bootnul live CD a vykopíroval potřebná data ze
systémového disku. Pak reinstal a zpool -f import.

Milan