ZFS padající server

Vladimír Drgoňa vlado at drgona.eu
Sun Nov 11 08:59:19 CET 2012

Ahoj, tie parametre by som nastavil možno takto:

FreeBSD 8.3-RELEASE-p4 #0
vm.kmem_size="1536M"
vm.kmem_size_max="4G"
vfs.zfs.arc_max="1G"
vfs.zfs.vdev.cache.size="16M"

Ďalej by pomohlo aj nasadenie l2arc, aspoň na metadata:
 zfs set ssecondarycache=metadata zroot
Dočasne by mohol pomôcť aj rýchly (aspoň 16GB) USB-kľúč. Samozrejme, ten
do pol roka zlikviduješ, ale za ten čas pomôže. Keď sa poškodí neprídeš
o dáta (je to iba cache).

Vlado.