ZFS padající server

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Sat Nov 10 15:05:04 CET 2012

 Ahoj,

 k tomu ti poradim len jedno - sup na 64bit a aspon 8GB ram a vobec
 neriesit ZFS na i386. Mal som ten isty problem (miliarda fotiek na
 raidz1 ZFS poli, masina bola i386 a 4GB ram, fbsd 8.3) a nepomohlo vobec
 nic, a to som skusal rozne nastavenia jak sysctl, tak tuningu ZFS.
 Padalo to rozne, dakedy 14 dni pohoda, dakedy 3x za den. Po prehodeni na
 64bit fbsd a dokupeni do 8 GB ram na tom istom HW je klud uz polroka.

 Nez stravit mesiac hladanim riesenia, radsej obetuj pol dna reinstalom
 a budes mat pokoj.

 Just my $0.02
 Gabriel