ztracene konfiguraky

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Oct 22 15:42:19 CEST 2012

On 10/22/12 13:04, Pavel Baculák:
> Reibuild-nul jsem kernel, ale po bootu mi nenajel system uplne
> korektne. Jen uvadim do situace, co se mne stalo. Tak jsem natahl
> puvodni kernel a nestacil jsem se divit, jelikoz nejakym podivnym
> zpusobem jsem prisel o par konfiguraku.

Soubory se ztraceji pokud je nekdo smaze a nekdy take pokud doslo k
abendu OS a poskozeni filesystemu.

O tom druhem nemluvis, navic, neco takoveho bys spis musel odsouhlasit
pri behu fsck (pokdu si ho odvazne nespoustis s -y).  Takze, abych
pravdu rekl, za nejpravdepodobnejsi v teto chvili povazuju tu prvni
variantu.

Ale protoze nepopisujes jak a presne jsi co delal, je tezk eodhadnout,
ktery z tech kroku mohl, treba jako nevedomy side-efekt, zpusobit
smazani nekterych souboru.

Mohlo by taky teoreticky jit i o chybu "beta" verze systemu, co tam mas
(nenech se zmast oznacenim -STABLE), ale tu bych v tomhle pripade spis
nepodezrival.