ztracene konfiguraky

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Mon Oct 22 13:04:50 CEST 2012

Prosim mam dotaz.

Reibuild-nul jsem kernel, ale po bootu mi nenajel system uplne
korektne. Jen uvadim do situace, co se mne stalo. Tak jsem natahl
puvodni kernel a nestacil jsem se divit, jelikoz nejakym podivnym
zpusobem jsem prisel o par konfiguraku. Bylo to u bezicich sluzeb jako
napriklad openvpn, named ci proftpd. Nastesti jsem mel zalohy, ale
zajimalo by mne jak je to mozny, nikdy krom oken jsem se s timto
nesetkal. Pouzivam FreeBSD  9.0-STABLE FreeBSD 9.0-STABLE i386 .....
Filesystem = UFS

Netusite nekdo jak to mozne. Nezda se mi to jako korektni chovani a
hlavne je to hodne nebezpecny.

 Diik za rady.

 Baci