ztracene konfiguraky

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Tue Oct 23 23:01:32 CEST 2012

Jak pises, asi bych o opravdu videl v te "stable" verzi. Ale musim
 priznat, ze jsem byl docela v soku. Samozdrejmne jsme fsck s
 automatickou opravou nepustil :-) i kdyz ma zkusenost mi rika, ze
 tento zasah by nemel vest ke ztrate konfiguraku ..... Nekolikrate
 testovano a nikdy se to nestalo ... alespon na Linuxu a Solarisu - i
 kdyz nejaky stoura muze namitnou, co kdyby prave na tomto miste musel
 fsck neco opravit tak by se mohlo stat, ze bych o konfigurak prisel,
 ale pokud jsem predtim na tomto miste disku nezapisoval, tak nevidim
 duvod, proc o sektor pripadny konfigurak, prijit. Na BSD jsem zatim
 "fsck -y" nezkousel ... spis nemel potrebu zkopuset.

 Asi tam necham zpet Release at mam jistotu.

 Diik za odpoved.

 Baci