Thread accounting (was: Process / user accounting - interpretacia vystupu z sa)

Richard Willmann mk7ygre33apsq23c at foo.sk
Fri Oct 12 01:43:44 CEST 2012

> Dosud byla rec o "per-process" statistikach. Ale Apache vyrizuje v ramci
> jednoho procesu vic pozadavku. Kdyby je alespon zpracovaval sekvencne,
> slo by za per-request statistiku povazovat rozdil hodnot na zacatku a na
konci. Jenze v
> multi-threadovem rezimu Apache jeden proces zpracovava vice pozadavku
SOUCASNE.
> Teda, mam ten dojem.

Hmmm, mozno sa pletie, ale neboli thready v Open alebo FreeBSD
implementovane ako procesy?

> Je mi jasny, ze volbou vhodneho modelu behu Apache (tedy bez threadu) se
celemu problemu da vyhnout.

Ja pouzivam prefork, takze otazku threadov som +/- vobec neriesil

> Byt' za cenu ztraty vykonu. Tady ale nejde konkretne o Apache - kdyz's uz
tady ten problem nakousnul,
> tak me zajima obecnejsi problem statistik behu threadu.

Ak je to tak ako pises (tj. FreeBSD ma naozajsne thready), aka moze byt
realna penalizacia pouzitia prefork modelu?

D~

rwi