Fwd: CPU FAN speed

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Sun Oct 7 22:35:05 CEST 2012

Mozna  bych drobek navazal na Vase odpovedi ala "nesmyslnost" meho
dotazu :) neni to mysleno zle, ale omlouvat se, ze neco do systemu
nepridavat protoze takto toto ....
No muj nazor je drobek podobny jak ZFS implementace do jadra ....
vubec nechci rict, ze je to spatne, ale uplne stejne bychom mohli
narazit na problem s ovladaci pro BCM ci Intel.
Podle mne se branit tomu, ze vemu ovladac napr. od OpenBSD ci NetBSD
je sileny. Pak to dopada tak, ze pro nejaky HW se musi pouzit Ndis a
to se Vam zda vporadku? Podle mne je to o hodne horsi, jak pretahnout
ovladace z jineho BSD a to nemluve o tom, ze pro NDIS se popuziji
ovladace, ktere jsou pod Okna ... hmmm nevim, kde je pak ta stabilita?
A pokud bude nekdo namitat, ze kdyz chci pouzivat FreeBSD, mam k tomu
koupit i korektni HW, tak to mi pripada, jako uplna silenost, to jsme
uz jednou u UNIX systemu zazili a jmenovalo se to Sun SOLARIS a jejich
SPARC, vime jak dopadl s vlatnim HW .... A hlavne, Sun si to mohl
dovolit, je to system, ktery neni tak jak xBSD system zdarma.... a
kouknete se na vyvoj SUNu dnes .....
Ja stale stojim za tim, ze FreeBSD by melo vice spolupracovat s
ostatnimi BSD ....
Koukneme se na to, jak to dnes vypada, kolik ruznych distribuci se
vyviji ... a kam to povede? Uz takhle nas je malo a pokud lidem nedate
moznost a bude se omlouvat to ci ono, tak budou utikat. (podle mne je
pouzivani systemu i o "koncovych" uzivatelech, proc nema tolika
privrzencu taktez kvalitni openBSD ci net BSD)
Ani drobek nepopiram kvality FreeBSD, mam tento system moc rad a
nechci od nej ustupovat, ale dle meho skromneho nazoru, by dnesni svet
opensource spise mel vest ke spojovani, nez rozdelovani a vzniku
dalsich klonu.... a to hlavne v dobe, kdy prichazi dalsi fenomen zvany
Android.... sam jsem neveril tomu jak se chytne, ale dle meho je
otazka casu, az bude fungovat na vsech klasickych platformach a
postupne zacne utlacovat at jiz xBSD tak Linux ....

Proto rikam, spojme se a nesmazme se o opak ....