CPU FAN speed

David Pasek david.pasek at gmail.com
Sun Oct 7 14:00:08 CEST 2012

Ahoj,

On 7. 10. 2012, at 13:32, Zdenek Havrlik <zdenek at lhotkanet.cz> wrote:

> Ahoj
>
> dovolim si poznamku.
>
> Tady se debatuje nad tim jak takova relativne jednoducha vec jako je snimani teplot a otacek ventilatoru nemuze byt v kernelu protoze je pro BSD  potencionalne nestabilni... a pritom, klido pido BSD asociuje ZFS ze solarisu v takove forme ze je rado ze funguje. (Ted je to snad uz lepsi)
>
> Cela debata je o nicem.

Otazkou je, jestli zfs není pro pro freebsd vyznamne dulezitejsi, než informace o teplotě a vetracich.

U serveru se totiz teploty a dalsi podrobne informace o intel hardwaru daji získat do fbsd napriklad pomoci standardizovaného protokolu ipmi.

Ano, tvůj problém s notebookem to neřeší. Teda alespoň pro tvůj dobrý, ale starší notebook. Novější notebooky mají v-pro, což je něco jako ipmi, ale tomu moc nerozumim a nikdy jsem si s tim nehral. Koncová zařízení jdou trosku mimo mě a zajímají mě hlavně datacentrove technologie.

Snad prave proto mám rad freebsd. A na notebooku mám proste něco jiného. A freebsd mam vevnitř zvirtualizovane :-)

No proste vybrat si musí každy sám.