CPU FAN speed

Zdenek Havrlik zdenek at lhotkanet.cz
Sun Oct 7 13:32:50 CEST 2012

Ahoj

dovolim si poznamku.

Tady se debatuje nad tim jak takova relativne jednoducha vec jako je
snimani teplot a otacek ventilatoru nemuze byt v kernelu protoze je pro
BSD  potencionalne nestabilni... a pritom, klido pido BSD asociuje ZFS
ze solarisu v takove forme ze je rado ze funguje. (Ted je to snad uz lepsi)

Cela debata je o nicem.

Havrla