samba a samba-vscan

jaroslav.votruba at dvorec.eu jaroslav.votruba at dvorec.eu
Thu Sep 13 12:36:17 CEST 2012

> Ale podle toho jak shanis antivirus na server bych rekl, ze v tomhle bys
> se mnou nesouhlasil. Pak me ovsem ale opravdu prekvapuje, ze ta stanice
> zustava nechranena.

nez to brzdit antivirem, mam image tech woken a za par minut mam zase
cistej system. Jen to nechci delat moc casto

> Tohle uz ovsem o FreeBSD je - chces tvrdit, ze free antiviry pro FreeBSD
> jsou v porovnani s antiviry pro Wokna rychly jako vitr ?

to ne,ale server ma vic pameti a vic se flaka nez ta wokeni stanice.
Zrejme nemas pubertalni dcery, ktery jsou schopny mit otevrenych 45 tabu
ve firefoxu a plno dalsich sracicek co sezerou skoro celou pamet

az vyhrajes, muzes sepsat navod, nekam ho dat a treba to pomuze dalsim
> coz by melo smysl.

presne to mam v umyslu. Kdyz jsme u toho, mohli by jste mi kouknout na
https://www.dvorec.eu/freebsd-navody.html a pokud je nekde chyba, tak mi
to napsat, abych to opravil. Prubezne to opravuju a aktualizuju, ale vim,
ze tam je plno nepresnosti na ktery jsem se jeste nedostal.

jarda