ARP static, wol

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Wed Sep 12 19:14:04 CEST 2012

Posim mel bych dotaz, mozna je to uplna hloupost, ale .... mam na
 serveru dve sitovku, hlavni a zalozni na stejnem rozsahu IP adres. Ale
 na te druhe mam v ceste pc, ktere podporuje wol. Jenze packet na port
 7, 9 se posila pres rl0, buhuzel za rl0 je starej tplink a ten ten
 packet dal neposle, takze ho zahodi. No a ja bych potreboval, posilat
 packet pres ed0 - (ed0 ma krom klasickeho vstupu dalsi 4 vystupu) a na
 jeden jsem prave pripojit to pc pro wol.
 Jenze jak jsem napsal, tak system posila vse na rl0.
 Snazil jsem se o staticky zapis do arp
 apr -s ip.ad.re.sa hw.ad.re.sa
 jenze automaticky tam skoci ze to bude preposilat pres rl0.
 Tak jsem zkousel, zdali by nepomohlo pridat naroutovat pres co pujde k te
 nade ip ... ale taky nenastal upech
 route add x.x.x.x. y.y.y.y

 Napada mne, jestli se neda nejak urcit arp neco jako arp -s
ip.ad.re.sa hw.ad.re.sa interface

 Pokud dane PC pustim, tak se mne zobrazi arp zaznam vporadku, to jest,
 ze je pristupny pres ed0.

 Dik za nakopnuti.

 Jen pro uresneni
 1.sitovka rl0