samba a samba-vscan

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Thu Sep 13 11:50:24 CEST 2012

Plne souhlasim s Danem, jeste  bych dodal, Windows viry Unix samba
prostor, natoz system, neohrozi, takze jedinne koho budou moci
napadnout jsou opet jen ta  okna => chran okna  A pokud ti dusledkem
viru bude napadeno BSDcko, tak je neco spatne nekde jinde .... Pokud
ti dcera ulozi neco mimo sitovy disk a pak pusti,tak to stejne sambou
neovlivnis a nezachranis :)

Baci