postfix neprijme nic zvenci

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Aug 31 16:48:19 CEST 2012

On 08/31/12 14:38, Dan Lukes:
> On 08/31/12 14:28, jaroslav.votruba at email.cz:
>
> mail.dvorec.eu:25 neni pro TCP vubec dostupne

Vidim, ze uz ti to rozchodili. Nebos nasel chybu u sebe. Neni ovsem
posledni:

> 220 mail.dvorec.eu ESMTP Postfix
> EHLO localhost
> 250-mail.dvorec.eu
> 250-PIPELINING
> 250-SIZE 10485760
> 250-VRFY
> 250-ETRN
> 250-STARTTLS
> 250-ENHANCEDSTATUSCODES
> 250-8BITMIME
> 250 DSN
> MAIL From: <>
> 250 2.1.0 Ok
> RCPT To: registrace at dvorec.eu
> 504 5.5.2 <I>: Helo command rejected: need fully-qualified hostname

No, to sice je chyba, protoze 'localhost' je FQDN, ale budiz.

> 220 mail.dvorec.eu ESMTP Postfix
> [...]

Tohle uz ale zadna moje zlomyslnost nezapricinila.

Kazdopadne, je nesmysl to ladit takhle vzdalene, mailem, navic skrz
konferenci.

telnet "z dalky", dobra, to spravce co nema naprosto zadne jine
pripojeni jinde neudela - ale ted uz jsi ve fazu, kdy mas tohle za
sebou, a je jedno, odkud se na port 25 telnetem spojis, klidne muzes i
primo z toho stroej na kterym ten server bezi. Na to uz cizi ruce
nepotrebujes.