postfix neprijme nic zvenci

Jarda jaroslav.votruba at dvorec.eu
Sat Sep 1 15:57:52 CEST 2012

> No, to sice je chyba, protoze 'localhost' je FQDN, ale budiz.

diky za pomoc. nevim co se kde delo, ale ja jsem na serveru nic nemenil.
ISp sice tvrdil, ze v noci menili router, ale nic nenastavovali jinyho,
ale rozbehlo se to " samo od sebe" :-))

Dane
co mam spatne v nastaveni, co se ti nezda? Jsem strojar a kompy mam jako
konicek, takze RFC neznam zpameti .
Tvoje rady jsou vetsinou presny, ale dost obecny a pro cloveka kterej se
tim nezivi kazdej den jsou i kolikrat neporozumitelny.
Proste bych to potreboval vysvetli blbuvzdorne, trotellfest, jak by rekl
Svejk

jarda