FreeBSD 8.3-RELEASE panic hned pri bootu

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Aug 28 12:19:48 CEST 2012

> Proti instalatoru jako takovemu bych ani nic moc nemel, to prostredi mi
> docela vyhovovalo, ale vysledek byl bohuzel nefunkcni.
> A tu instalaci jsem delal pres IPMI / KVM remote media na Supermicro a
> fungovalo to normalne.
> I cele tohle moje debugovani problemu s gmirrorem jsem delal pres tu
> Java konzoli. Mockrat jsem tam prepinal na bootovani z USB flashdisku i
> z remote ISO media (Virtual CDROM). Slo pres to jako FreeBSD 7, 8.2,
> 8.3, 9.1-RC1.

Ahoj, ano, vyjadril jsem se ne uplne stastne. Instalator jako takovy se mi celkem libi, zatim jsem ho vlastne ani nepouzil, protoze jsem zatim bud upgradoval, nebo delal zfs on root, takze jsem z cd jen bootoval. Takze zavadec. Jestli na supermicro 9.1 sel, tak to uz asi opravili, 9.0 mi spolehlive neslo :-)

Radek