FreeBSD 8.3-RELEASE panic hned pri bootu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Aug 28 11:22:40 CEST 2012

Radek Krejča wrote:

[...]

> Ahoj, trochu mimo, ale ten instalator je fakt hruza, ve smyslu nejde to pres ipmi virtual device, vzdy tak na 3ti az 4ty pokus s tim, ze je to celkem bezna chyba. Kdyz uz nekdo zkousite 9.1-RC1, nevsimli jste si, jestli to tam neni uz nahodou opraveno? Je to hrozna otrava, kdyz clovek porad musi restartovat, aby se mu chytl boot z cd a instalace...

Proti instalatoru jako takovemu bych ani nic moc nemel, to prostredi mi
docela vyhovovalo, ale vysledek byl bohuzel nefunkcni.
A tu instalaci jsem delal pres IPMI / KVM remote media na Supermicro a
fungovalo to normalne.
I cele tohle moje debugovani problemu s gmirrorem jsem delal pres tu
Java konzoli. Mockrat jsem tam prepinal na bootovani z USB flashdisku i
z remote ISO media (Virtual CDROM). Slo pres to jako FreeBSD 7, 8.2,
8.3, 9.1-RC1.

Mirek