FreeBSD 8.3-RELEASE panic hned pri bootu

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Aug 28 07:13:12 CEST 2012

> Coz o to, ja jsem tam zkousel puvodne nainstalovat 9.1-RC1, ale tam je
> novy instalator a nejak si s timhle HW asi nerozumi, protoze vysledkem
> byla vzdy jen hlaska "error loading operating system" tzn. hlaska jeste
> od BIOSu pred tim, nez se vubec sahne na FreeBSD boot loader.
> A to uz po instalovani na ten USB flashdisk (tzn. bez gmirroru a dalsich
> veci, ktere tu "musim" pouzit).
> Takze jsem chtel nainstalovat 8.3 a pripadne upgradovat.

Ahoj, trochu mimo, ale ten instalator je fakt hruza, ve smyslu nejde to pres ipmi virtual device, vzdy tak na 3ti az 4ty pokus s tim, ze je to celkem bezna chyba. Kdyz uz nekdo zkousite 9.1-RC1, nevsimli jste si, jestli to tam neni uz nahodou opraveno? Je to hrozna otrava, kdyz clovek porad musi restartovat, aby se mu chytl boot z cd a instalace...

Radek