/etc/make.conf

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Aug 28 01:27:18 CEST 2012

On 08/28/12 01:13, Miroslav Prýmek:
> nejde udelat prave kvuli temhle zmatkum. Vy stari harcovnici se na to
> divate trochu jinak, protoze proste dopredu vite, ze to je jak to je,
> mate zazity odveky postupy a tak od toho necekate nic, co to odveku
> neumelo :)

Nejak se mi zadrel IMAP a tvrdil, ze v mailboxu zadny novy maily nejsou
- a tak jsem svoji odpovedi zduplikoval neco, co uz tu mezitim napsal
Mira L.

Takze sorry. Aspon je videt, ze ac jsme se v zivote nevideli jsme dobre
domluveny, protoze argumentaci mel dost podobnou ;-)

Jen poznamenam, ze to, ze o necem vime "jak to je" neznamena, ze nam to
pripada nejlepsi - ale rekneme, ze to nemame za tak spatne, abychom s
tim neco udelali.

O tom ale v tomhle pripade az tak rec nebyla - otazka znela, jestli lze
konkretniho vysledku dosahnout zcela konkretnim zpusobem, nikoliv jaky
zpusob je na FreeBSD obvykly, pouzivany, vhodny, ...

A pokud tvoje odpoved tazateli pomohla vyresit jeho problem je
irelevantni i to, ze si ja myslim, zes pri tom poukazal na problemy,
ktere tam ve skutecnosti vubec nejsou ;-)