/etc/make.conf

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Aug 28 02:12:50 CEST 2012

2012/8/28 Dan Lukes <dan na obluda.cz>:
> A pokud tvoje odpoved tazateli pomohla vyresit jeho problem je irelevantni i
> to, ze si ja myslim, zes pri tom poukazal na problemy, ktere tam ve
> skutecnosti vubec nejsou ;-)

No jo, mas uplnou pravdu, sarkasmus je na miste :) Asi bych si mel
zakazat psat cokoli, pokud si to tesne predtim desetkrat neoverim,
zvlast ve vecernich hodinach...

Jasne, z pohledu make.conf mam ctyri moznosti:
1. nenastavim nic -> kazdej port se prelozi s tim, co povazuje za default
2. nastavim v make.conf WITH_X -> vsechny porty se prelozi s X
3. nastavim v make.conf WITHOUT_X -> vsechny porty se prelozi bez X
4. nastavim oboje -> nedefinovany stav

Takze jsem Pavlovi sice napsal srozumitelnou ale nespravnou odpoved :)
No stane se... Aspon pouceni pro priste :)

M.

P.S. jeste je otazka, co se stane, kdyz v rucni konfiguraci portu A
zaskrtnu WITH_X a v make.conf zadam WITHOUT_X, ale to uz se radsi
nebudu snazit domyslet...