/etc/make.conf

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Tue Aug 28 01:13:48 CEST 2012

2012/8/28 Miroslav Lachman <000.fbsd na quip.cz>:
> Kez bych dokazal sdilet tvoje nadseni :) Jak tak vidim ty zahranicni
> mailinglisty, tak jsou to vsechno takove nedokonale rychlokvasky, ktere
> misto nekterych starych problemu prinaseji problemy nove :))
> Urcite je to nejaky posun dopredu, ale porad ve FreeBSD zustava spousta
> starych kostlivcu, ktere nikdo nechce opravovat a to me mrzi daleko vic.

Jo, tomu rozumim. Kdyz zrovna tohle jsou veci, na kterych mi
zkrachovaly nektery napady, jak neco udelat. Neco jsem mel nejak
namysleny a posleze zjistil, ze to dost dobre za soucasnyho stavu veci
nejde udelat prave kvuli temhle zmatkum. Vy stari harcovnici se na to
divate trochu jinak, protoze proste dopredu vite, ze to je jak to je,
mate zazity odveky postupy a tak od toho necekate nic, co to odveku
neumelo :)

Ja taky nejsem fanousek zmen pro zmenu a treba kdyz jsem u pkgng
slysel o binarni databazi, trochu me zamrazilo :) ale prece jenom to
tempo zmen neni nijak sileny a docela i verim v to, ze budou relativne
slusne naimplementovany. Kdyz to porovnam s Linuxem, kde se ze dne na
den rozhodnou, ze /sbin bude jenom link do /usr/sbin, protoze
bootovani bez namountovanyho /usr uz stejne roky nefunguje, tak jsem
rad, ze jsem rad ;)

M.