/etc/make.conf

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Aug 27 16:18:03 CEST 2012

2012/8/27 Dan Lukes <dan na obluda.cz>:
> Pokud u nejakeho balicky bude (de)aktivace podpory LDAP vyzadovat jinou
> promennou, pak na nej to samozrejme nezabere. To je nepochybne na Gentoo
> stejne, ale je mozne, ze (na rozdil od FreeBSD) Gentoo garantuje, ze k
> takove situaci u zadneho balicku nedojde - to opravdu netusim.

Možná to chce příklad:
Některý balík používá třeba volbu WITHOUT_LDAP=no, takže nastavení
WITH_LDAP=yes prd pomůže.
Dokonce mám pocit, že jsem i narazil na port, který jenom testoval
nastavení proměnné, ale ne její obsah,
takže jsem se moooc divil, že mu nezáleží na tom, jestli je tam yes
nebo no - dokud jsem se nepodíval
do Makefilu :)

To mě docela hodně vytáčelo, když jsem ještě volby zadával do souboru
ručně... Myslím, že by neuškodilo,
kdyby FreeBSD v tomhle trochu zapracovalo na standardizaci.

M.