/etc/make.conf

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Mon Aug 27 15:01:27 CEST 2012

2012/8/27 Baculak Pavel <baculak.pavel na post.cz>:
>  vpodstate hloupe receno, je to FreeBSD na linuxu

No to snad ne! :))

> [...]
> Vim take, ze spusta veci se da v make.cong nastavit i ve freebsd, ale tohle jsem nenasel.
> Proto se prosim predem omlouvam za pripadny hloupy dotaz.

To je asi otazka, co presne mas namysli. Do make.conf se da dat
spousta "obecnych" voleb, napr. WITHOUT_X11=yes
viz src.conf(5), make.conf(5), spousta zajimavych veci je i v
komentarich v /usr/ports/Mk/bsd.port.mk

Pokud myslis konkretni volby pro konkretni porty, tak to se afaik da
taky dat do make.conf, ale uz si clovek docela musi davat bacha, co
dela (napr. jestli nastavuje fakt to,
co chce, jestli se volby portu nezmenily apod.)

M.