/etc/make.conf

Baculak Pavel baculak.pavel at post.cz
Mon Aug 27 14:32:08 CEST 2012

Dobry den,
mel bych prosim dotaz. Uz nad tim premyslim dlouho, ale nikde jsem nenasel odpoved.
Nevim jakou mate kdo zkusenost s Gentoo Linux, vpodstate hloupe receno, je to FreeBSD na linuxu a jelikoz pouzivam obadva systemy, jak FreeBSD tak Gentoo, tak tu je dotaz.
Da se nastavit stejne jako je tomu u Gento v /etc/make.conf promenné pro defaultni kompilace? Jde mi o to, v Gentoo jde jednoduse prekompilovat cely system jen zmenou promenne v make.conf - napr. pridanim ldap a system a vsechny nasledne kompilovane balicky se automaticky kompiluji s podporou LDAP ci MYSQL a pote se daji prekompilovat jen potrebne balicky, ktere napr maji podporu samby, ldapu, mysql....... Moje zkusenost z FreeBSD je, ze musim napriklad pri instalaci php (kdyz uz mam nainstalovany apache) rucne prekompilovat apache a jeste premyslet nad tim, ktere vsechny baliky potrebuji preinstalovat, da se to silene resit pres balik portupgrade, ale ....
Vim take, ze spusta veci se da v make.cong nastavit i ve freebsd, ale tohle jsem nenasel.
Proto se prosim predem omlouvam za pripadny hloupy dotaz.

Diik moc.

Pavel Baculak