trochu OT: Blacklisty WAS: Re: upozorneni na haprujici blacklist mailu

Josef Hrabec hrabec at naxo.net
Sun Aug 12 21:50:27 CEST 2012

> Kdyz uz jsme u toho - ktere Blacklisty je tedy tak nejak vhodne dnes
> pouzivat?

> + jedna technicka - jak v postfixu docilim toho, aby se bralo v uvahu
> blacklistu vice? Zablokovat provoz na zakalde hlasky jednoho blacklistu
> bych umel, ale tak, abych zohlednil blacklistu vice, to jsem se nikde
> nedocetl a nedohledal (prokazatelne nevim, jak hledat).

Osobne mi pripada nejrozumejsi zadnou postu na zaklade backlistu neblokovat.
A blacklisty vyuzivat pouze na tagovani posty jako spam. Pokud ma nejaky
blacklist ve svem seznamu neporadek, uzivateli posta dorazi vzdy a maximalne
mu spadne do kose se spamem, kde si ji muze v pripade potreby dohledat.

Pepa