trochu OT: Blacklisty WAS: Re: upozorneni na haprujici blacklist mailu

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Aug 12 21:17:41 CEST 2012

Dne 12.8.2012 20:18, Dan Lukes napsal(a):

> Ono, kdyz uz jsme u toho, stejne neni prilis rozumne blokovat prijem
> maily na zaklade udaji jedineho blacklistu. Rada z nich to nakonec ma,
> tu vic tu min vyrazne, i v navodech ke svemu pouziti ...

Kdyz uz jsme u toho - ktere Blacklisty je tedy tak nejak vhodne dnes
pouzivat?

+ jedna technicka - jak v postfixu docilim toho, aby se bralo v uvahu
blacklistu vice? Zablokovat provoz na zakalde hlasky jednoho blacklistu
bych umel, ale tak, abych zohlednil blacklistu vice, to jsem se nikde
nedocetl a nedohledal (prokazatelne nevim, jak hledat).

--
Zbyněk Burget
Mlýnská 397

tel: 588 580 000, 739 930 931