tipy na server

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Aug 7 19:22:09 CEST 2012

Pozdravujem Vas,

	chystam sa na vymenu HW-ru (celeho servera), a tak by som Vas poprosil
o nejake tipy, doporucenia, to s cim mate dobre skusenosti, co nema
problem bezat pod FreeBSD.

Poziadavky na server:
- maticna doska/CPU na platforme Intel
- rackove prevedenie, maximalne 2U
- diskove radice (HW raid), samozrejme, tie, ktore su BSD podporovane
http://www.freebsd.org/releases/8.3R/hardware.html#DISK
- v skrini, sachty pre dva sucasne beziace napajacie zdroje (redundancia)
- disky SAS hotplug 2,5" (dva do mirroru + jeden zalozny)
- vynikajuca spolahlivost, pretoze server bude cca 330 km od ruky.
- (iLO ma asi len HP, alebo existuje aj nieco podobne u inych znaciek?)

	Mam vyhliadnuty HP ProLiant DL380 G7... Doteraz som frcal vzdy na HP,
ale rad by som vyskusal aj nieco ine, co je tiez dobre, fungujuce,
spolahlive, ale lacnejsie, nez HP.

Vdaka

Lubo M.