OT: isc-dhcp rezervace

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Tue Aug 7 20:09:26 CEST 2012

Dňa 7. 8. 2012 19:04, Milan Cizek  wrote / napísal(a):
> Ahoj,
> na jednom starším stroji (6.2), mám isc-dhcp31-server-3.1.ESV,1 zkompilovaný
> z portů. Už se mi párkrát stalo a dnes znovu, že najednou server jakoby
> začne ignorovat rezervace a začne rozdávat volné IP z poolu, coz mi dela
> docela problem. Nesetkal jste se s tim nekdo? Staci udelat restart dhcpd a
> zase je na par mesicu klid. Diky.
>
> Milan

...nikdy som sa s takym niecim nestretol... Ak na nic neprides, tak si
hod restartovanie dhcpd do cronu. Mimochodom, nemas v sieti este nieco,
co ma funkcionalitu dhcp servera? Stava sa to nahodne? Co logy? Z
napisaneho sa urcite neda zistit pricina, nehovoriac, ze aj ten starsi
stroj moze byt pricinou sam o sebe.

Lubo M.