tipy na server

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Tue Aug 7 20:00:28 CEST 2012

> Poziadavky na server:
> - maticna doska/CPU na platforme Intel
> - rackove prevedenie, maximalne 2U
> - diskove radice (HW raid), samozrejme, tie, ktore su BSD podporovane
> http://www.freebsd.org/releases/8.3R/hardware.html#DISK
> - v skrini, sachty pre dva sucasne beziace napajacie zdroje (redundancia)
> - disky SAS hotplug 2,5" (dva do mirroru + jeden zalozny)
> - vynikajuca spolahlivost, pretoze server bude cca 330 km od ruky.
> - (iLO ma asi len HP, alebo existuje aj nieco podobne u inych znaciek?)
>
> 	Mam vyhliadnuty HP ProLiant DL380 G7... Doteraz som frcal vzdy na HP,
> [...]

A chces nutne hotove reseni, nebo si chces neco slozit? Ja pouzivam veci od supermicro, ma to vse ipmi i od desky za par kacek a muzes si tam navolit vse, co se ti zlibi, vcetne diskoveho pole s baterkama, stohovanim, atd. Nakoupil jsem asi 50 ruznych stroju a ani s jednim nebyl zadny problem (coz o jinych, i znackovych rici nemuzu). HP jsem opustil uz pred casem, jednak bych musel kvuli jejich spotrebe asi zacit zebrat a jednak kazda kousek cehokoliv je dle meho nechutne predrazeny.

Radek