Re: zamezení relay pošty

Robert Vojcik robert at vojcik.net
Sun Jul 22 21:25:53 CEST 2012

Odporucam normalne kontaktovat spamhouse.org.

Ja osobne som s tymto nikdy nepocitoval nejake problemy. Ak sa nahodou
stalo, ze som sa niekde ocitol tak stacilo kontaktovat dany blacklist.
Konkretne spamhous to riesil celkom rychlo aj dali vediet preco sa tam
clovek dostal.

Osobne moc nesuhlasim s nazorom ze bude porad na nejakem. Ak mas spravne
konfiguraci a nespamujes tak nieje dovod aby si na nejakem blaklistu bol.