co mi zere kernel pamet

Radim Kolar hsn at filez.com
Thu Jul 12 14:06:47 CEST 2012

 > Jasne, ze se ma sporiva duse krouti, kdyz vidi, jak na www.freebsd.cz
ZFS sezralo 36GB pameti a zbytek se chudak krci v 8GB. Ale, konec koncu,
  > jako datovy server se to stavelo, ta hromada pameti se tam davala
mj, prave kvuli ZFS, takze je nejspis iracionalni mu vycitat, ze ji
pouziva ;-)
ja jsem vzdycky cpal ZFS to fileserveru kde to nevadilo ze to hodne
zere. Predpokladal jsem ze kdyz se to nasadi na aplikacni server tak ze
to tu ZFS pamet smrskne aby se uvolnilo misto pro aplikace. Ono ji to
opravdu smrskne, ale minimalne. V mem pripade tak o Gigo.

Na 8 GB RAM pokud to ma delat primarne aplikacni server proste ZFS neni.