co mi zere kernel pamet

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Mon Jul 9 06:13:31 CEST 2012

> Da se zjistit co vsechno ce mi nacpalo do toho wired a mam timpadem malo
> pameti pro aplikace?
>
> Mem: 1387M Active, 492M Inact, 5699M Wired, 226M Cache, 89M Free
> Swap: 8192M Total, 2014M Used, 6178M Free, 24% Inuse
>
> mam tam ZFS, prikladam report, ale jak vidite tak arc size max
> limitovano na 2 GB MAX.

Ahoj, nijak zvlast jsem se tim nezabyval, nicmene bych to videl pouze na zfs. Mam stroj, na kterem pred zapnutim zfs bylo pameti na rozdavani, po zapnuti zfs to vypada takto:

Mem: 175M Active, 3828K Inact, 6548M Wired, 52M Cache, 1140M Free
Swap:

Nic jineho, krome zfs tam nebezi. Chovani je takove, ze po restartu je wired temer nula, pak to pomalu roste, az se to ustali na +- teto hodnote.

Kus dmesg:
real memory  = 8589934592 (8192 MB)
avail memory = 8254996480 (7872 MB)

Tak alespon neco pro srovnani.