Stav fusefs?

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Thu Jul 5 21:33:23 CEST 2012

2012/7/5 David Pasek <david.pasek na gmail.com>:
> Z diskuse mi pripada, ze se jedna o pokus implementace centralniho
> configuration managementu.

Jenom jedne jeho male soucasti.

> Ne ze bych s tim mel nejakou velkou zkusenost,
> ale hodne lidi pouziva na podobnou problematiku Puppet
>
> viz.
> http://projects.puppetlabs.com/projects/puppet
> http://en.wikipedia.org/wiki/Puppet_%28software%29
>
> Nic proti vyvoji vlastnich systemu, ale urcite bych doporucil nejdrive
> provest resersi, zkusit vybrat existujici nastroje, ktere by mohli splnit
> pozadovany ukol a venovat cas jejich vyzkouseni.

Tech softwaru je hromada ( viz treba jenom
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_open_source_configuration_management_software
) a vetsinou je to udesny bloatware. Docela se mi zalibil Radmind,
protoze dela, co ma, dela to jednoduse a da se upravit a zapojit do
dalsi infrastruktury. Puppet je imho presny opak (tim nerikam, ze
nemuze spouste lidem vyhovovat, ale muj salek caje to neni).
Pokud bych si potreboval udelat resersi, tak spis nastroju pro
generovani textu. Znam vicemene jenom to XSLT, coz se mi nechce
pouzivat, protoze XML zrovna moc nemusim. Ale schudna cesta to urcite
je.

BTW, kdyz uz, tak vic nez Puppet me zaujal CFEngin kvuli vyuziti
http://en.wikipedia.org/wiki/Promise_theory

Ale nepotrebuju vsezvladajici vymakany bloatware s deseti databazemi a
dvaceti webovymi moduly. Potrebuju jenom maly stripek do mozajky :)

Mirek