Stav fusefs?

David Pasek david.pasek at gmail.com
Thu Jul 5 14:56:08 CEST 2012

2012/7/5 Radek Krejča <radek.krejca at starnet.cz>

> Ono je to sice uz dost OT, ale tehle diskusi bych se, pokud by to slo,
> uplne nebranil, protoze me nejaky podobny system take asi ceka, bude sice
> blize tomu prvnimu umisteni, tedy nebude tam muset by uplne extra
> zabezpeceni, nicmene nevim, co s tim do budoucna zakaznik provede.
>
> Radek

Z diskuse mi pripada, ze se jedna o pokus implementace centralniho
configuration managementu. Ne ze bych s tim mel nejakou velkou zkusenost,
ale hodne lidi pouziva na podobnou problematiku Puppet

viz.
http://projects.puppetlabs.com/projects/puppet
http://en.wikipedia.org/wiki/Puppet_%28software%29

Nic proti vyvoji vlastnich systemu, ale urcite bych doporucil nejdrive
provest resersi, zkusit vybrat existujici nastroje, ktere by mohli splnit
pozadovany ukol a venovat cas jejich vyzkouseni.

David.
--
David Pasek
david.pasek at gmail.com, +420 602 525 736