9.0 problem s gmirrorem [Re: Na co ta 'rychlost', uponahlanost...]

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Mar 1 22:39:50 CET 2012

On 03/01/12 20:57, Vilem Kebrt:
> Jediny co resim, ze po "nasilnym" restartu (obcas padne elektrika na
> hostingu na dobu delsi nez udrzi ups...uz resim novou), se mi potvora
> nechce nabootovat, pravidelne tam jsou chyby na ufs, konkretne na volumu
> kde jsou database.

Jedna z veci, ktere stoji za otestovani - ze je pod devitkou k
softupdate pridany journal. Nevim, jestli si od toho neslibuju neco co
to neni, ale kdyby to chtelo vyresit "unexpected softupdate
inconsistence", ktera na muj vkus az prilis casto zabrani tomu, aby se
spadlej pocitac zase zvednul (v porovnani s tim, jak casto se nezvedne
po padu ma-li synchronni FS) tak bych se nezlobil.

Nenapsals jaky chyby, takze nevim, jestli mluvime o tomtez.

> Takze v takovym pripade proste musim do serverovny a fsck "ruco".

Remote management. Idealne samozrejme ten hardwarove podporovanej, ale
dobre funguje proste i to, ze si do seriaku tohohle pocitace pripojis
seriak jinyho pocitace. Pak uz samozrejme jen upravit konfiguraci, aby
konzole byla primarne do toho seriaku.

Pravda, kdyz nahodou budes v serverovne, tak cast bootu neuvidis, ale to
je ten nejmensi problem do toho bootu na zacatku zasahnout a jednorazove
rucne si to presmerovat zase na lokalni monitor a klavesnici.

Nejspis to neni to nakopnuti, o ktere jsi zadal, ale lepsi nez dratem do
voka.