9.0 problem s gmirrorem [Re: Na co ta 'rychlost', uponahlanost...]

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Mar 2 16:12:52 CET 2012

Na jurnal se mrknu, to jsem pravda nezkoumal, jelikoz dochazi k
inkonzistencim na "spatne zapsanych blocich", alespon podle hlaseni FSCK,
tak by to mohlo pomoci.
Jinak gmirror timto stylem:

disk 0 partition1(system) - disk1 partition1
disk 0 partition2(database,jaily) - disk1 partition2¨
disk2-disk3 na nich jedna partition(backupy)
Remote management problem momentalne, hw-eth typu "dlouha packa" nevlastnim
a v tomto racku je server sam, vedle switchu a routeru takze serial taky
nepomuze(nehleda nato ze ta deska ho nema :D, neni to nic znackoveho, je to
stavenka :D)
kazdopadne po tom jurnalu se mrknu¨
Vilem