Na co ta 'rychlost', uponahlanost...

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Mar 1 20:57:10 CET 2012

Ahoj,

9.0 mam na serveru uz chvilku a tvari se mi to lip nez 8.2 ktera tam
byla predtim. Sice tam byl problem u hostingu, protoze php porty mely
asi pred 2 mesici problem (byla tam security buga a bylo to kupodivu
pouze na freebsd), nicmene jinak si na 9.0 nemuzu stezovat.

Fakt je ovsem ten ze toky na tom serveru "na hrani" nejsou nijak velike,
jenom neco kolem 30 domen, takze nic moc...

Ja jsem skakal na 9.0 kvuli radici, na ty desce co jsme do toho s
kamosem dali mela 8.2 velkej problem se satou, od ty doby tam
9.0(puvodne rc2) je a vicemene bez potizi.

Jediny co resim, ze po "nasilnym" restartu (obcas padne elektrika na
hostingu na dobu delsi nez udrzi ups...uz resim novou), se mi potvora
nechce nabootovat, pravidelne tam jsou chyby na ufs, konkretne na volumu
kde jsou database. Jelikoz ale volumy jsou pres gmirror tak je nemuzu
proste v fstabu dat jako noauto, protoze mi je pak gmirror nehodi do
/dev/mirror.
Takze v takovym pripade proste musim do serverovny a fsck "ruco".
Hledal jsem na netu, ale bud blbe formuluju otazky pro strycka googla
nebo jsem prvni komu se to deje(nejspis moje chyba), nemuzete me nekdo
"nakopnout" spravnym smerem ?
Dik