Na co ta 'rychlost', uponahlanost...

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed Feb 29 20:42:35 CET 2012

> Zdar vospolok,
>
> 	prepacte mi tak trochu za OT... a mozno ani nie.
>
> 	Nejaky ten rok zijem aj v prostredi FreeBSD, ale posledne roky, co
> roky, posledne mesiace sledujem, uponahlanost, hektickost aj v tomto
> prostredi. Kazdu chvilu nova a novsia verzia a je jedno ci sa jedna o OS
> alebo aplikacie. A to uz nehovorim o neocakavanych prekvapeniach, pri
> ktorych si ide clovek oci vyočiť.
>
> 	Par skusenosti:

Ahoj, opravdu to tady nevyresime. I me stve, ze co funguje, tak se zbori a vymysli se nove ficurky, ktere v praxi pouzije (asi, hadam) jen minimum lidi. Asi to prameni z toho, ze to zrovna potreboval tvurce, tak to tam proste placnul. S proftpd jsem taky narazil, nakonec mi toho nechodi pulka co driv, ale alespon to dulezite - ftp server - ano.

Co se tyce FBSD jako takoveho, taky moc nechapu, proc jsou 3 aktivni verze, asi je k tomu tlacil nejaky grant, neprijde mi, ze by tam byly takovy zmeny na to, aby kvuli tomu musela byt vzdy major verze, ale treba spatne chapu, co je velka zmena a co ne.

Radek