OpenChange ve FreeBSD 8.2 32-bits

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Feb 28 20:16:27 CET 2012

On 02/28/12 16:14, Milos Vyletel:

> ze sa to dostava aj do opensource projektov fakt smutne... Zda sa mi ze je to cim dalej tym horsie

To jen starnes a stavas se mene tolerantnim. Ja bych to tak cerne nevidel.

Nekdo proste mel nejakou konkretni potrebu a tak si napatlal reseni. A
dokonce ho i zverejnil, na cemz neni samo o sobe taky nic spatnyho.

A lidi, kteri rozumi pocitacum alespon natolik, aby zvladli spatlat
nejaky alespon trochu funkcni reseni neustale pribyva a tudiz nutne
pribyva i takovejhle pokusu.

Driv, kdyz byla "schopnost programovat" vzacnejsi bylo projektu mene,
ale byly na tom o neco lepe.

Ted mas mozna spoustu bastlu, ale to je i tim, ze proste programuje "kde
kdo" a driv by tyhle projekty nejspis vubec neznikly.

Slusnych velkych projektu je zhruba stale stejne - malo. ;-)