OpenChange ve FreeBSD 8.2 32-bits

Miroslav Prymek m.prymek at gmail.com
Tue Feb 28 18:12:25 CET 2012

28.02.12 16:14 Milos Vyletel napsal(a):
> Bohuzial mas pravdu. To ze takto fungovala doteraz vacsina komercnych veci bol smutny fakt ale ze sa to dostava aj do opensource projektov fakt smutne...

Souhlas. Jsem hodne vdecny za to, ze FBSD je podstatne konzervativnejsi. Nedavno jsem bojoval prave s GStreamer/PulseAudio/<janevimcojeste>
na Linuxu a myslel jsem, ze se z toho gulase zjevim...

> Nedavno som cital jeden pekny blog ktory sa presne k tejto problematike hodi. Sorry za OT: http://blog.ngas.ch/archives/2011/12/13/the_destructive_desktop__mdash_linux_in_trouble/index.html

Vynikajici clanek, dik! Jeste se tam mohl trochu obout do initrd, to je taky lahudka :)
(taky sorry za rozvijeni OT, uz v tom pokracovat nebudu)

Mirek