OpenChange ve FreeBSD 8.2 32-bits

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Tue Feb 28 14:36:30 CET 2012

Dne 28.2.2012 14:24, Miroslav Lachman napsal(a):
> A to bude nejspis tim, ze v ports zadny samba-util balik neni a ten
> install/configure script je napsanej pro nejaky tucnaky, kde se ty
> baliky takhle jmenujou.
> Tady asi nezbyva nic jineho, nez to vsechno instalovat ze zdrojaku... a
> jak jsem tak rychle kouknul po netu, tak je vsude plno dotazu, ale nikde
> konkretni postup / reseni, jak to zprovoznit prave na FreeBSD.
>
> Hodne stesti.

rano me ten odkaz zaujal a zkousel jsem si s tim hrat. Je to dost
citlive na verzi
samby (ta portova je moc stara). Openchange ma v adresari script nastroj
installsamba4.sh. Tam je moznost spravnou sambu stanout z gitu nebo
zdroje odjinud. Ale ani tato verze (spravna pro openchange) se mi nedari
zkompilovat. Zatim jsem se dopracoval ke spouste ruznych chyb, proc ta
kompilace nedobehne, jinak nic.

Je to skoda, ten projekt vypada zajimave a dle toho co ctu, tak starsi
verze bylo mozna na BSD rozbehat.

--
Petr Macek
ICQ: 87323239